Wednesday, April 23, 2014

La Parisienne. 1 week before Store Opening...

Hallo ihr Lieben,

heute war einer der spannendsten Tage vor der Store Eröffnung am nächsten Freitag.
Vormittags fuhr ich zum Laden um zu begutachten, wie die Folien an die Scheiben angebracht werden und ich kann euch sagen, es ist sehr schön geworden!!
Mike und ich haben vor 2 Tagen den Laden eingeräumt und dekoriert. Nun fehlen noch einige Kleinigkeiten, die ich in den nächsten Tagen erledige.
Ich liebe die Kollektion, die jetzt im Store hängt!! :)
Bald geht's los…
Hier ein kleiner Einblick für euch, was in den letzten Tagen geschehen ist...

Impressionen Damenmode 728x90

Hello Lovelies,

today was one of the most exciting days before the store opening, which will be next friday.
Early today I went to the store to see how the take our name and logo on the shopping windows and I can tell you, it looks amazing!!
Mike and me took the collection to the store 2 days ago. As well we already decorated the store.
Now we just miss some small things, which I will manage in the next days…
I love the collection, which is hanging in store now!
Soon we start…
And here comes a little overview of what happened in the last days...

la-parisienne-store-eröffnung

la-parisienne-store-eröffnung1

la-parisienne-store-eröffnung2

la-parisienne-store-eröffnung3

la-parisienne-store-eröffnung4

la-parisienne-store-eröffnung5

la-parisienne-store-eröffnung6

la-parisienne-store-eröffnung7

la-parisienne-store-eröffnung8


No comments:

Post a Comment